Klachten en schade

 

Schade

Is uw product niet aangekomen of beschadigd? Is het risico voor Tulips By Post

Is het product binnen de aangegeven levertijd niet ontvangen? Neem dan contact op met Tulips By Post via e-mail: info@tulipsbypost.com

Wanneer uw het product van de chauffeur in ontvangst heeft genomen, vragen we uw om het product en de verpakking goed te inspecteren, bij een constatering van een van schade of een leveringstekort, ontvangen wij graag binnen 3 dagen na aflevering, foto’s en contactgegevens voor een snelle afhandeling.

– Uw ordernummer
– We willen graag foto’s van de buitenkant van de verpakking, in de gehele staat van de verpakking.
– Een foto van de geopende verpakking, waarbij de inhoud goed zichtbaar is.
– Een foto van het DHL verzendlabel.
– Een foto van de Schade van het product.

We hebben te maken met een Natuurproduct, deze producten zijn 7 tot 10 dagen houdbaar indien uw het product goed verzorgd. Dit kunt uw zien in onze Verzorgingstips.

 

Klachten

Heeft uw klachten of opmerkingen over het product? Neem dan Contact op met Tulips By Post via e-mail: info@tulipsbypost.com

 

Retourservice

Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. Als wij constateren dat het product beschadigd is en we de houdbaarheid niet meer kunnen garanderen sturen wij een nieuw product naar uw op.

Verse Bloemen kunt uw niet retour opsturen.